subota, 25. veljače 2012.

Real blizu dovođenja 13-godišnjeg čuda od djeteta

Real Madrid blizu je dovođenja 13-godišnjeg brazilskog čuda od djeteta, Luiza Henriquea Dos Santosa, poznatijeg kao Pety, koji je boravio na probnom radu u timu španskog giganta.

Zanimljivo, Pety se našao na probi u Realu nakon što je njegov otac postavio snimak sa utakmica na YouTube. Prvo je interesovanje pokazao Betis, ali je transfer propao zbog finansijskih razloga, a zatim je uslijedio poziv iz Madrida.

“Kada sam vidio njegov talenat odlučio sam kupiti kameru, kako bi pomogla mom djetetu da pokaže svoj talenat. Došao sam na ideju da postavim video na YouTube. Ljudi su to vidjeti i sada smo ovdje. Napustio sam posao i dom u Alagoasu zbog budućnosti mog sina”, rekao je Amaro dos Santos.

Pety je impresionirao trenersko osoblje na Bernabeu, tako da bi u narednom periodu transfer trebao biti realizovan. Madriđani bi trebali što prije finalizirati transfer, jer 13-godišnje brazilsko čudo od djeteta ima zakazanu probu u Cruzeiru.

“Trenirao sam dobro. Dječaci su ovdje brzi i tehnički dobri. Što se tiče jezika, komplikovano je, ali mogu razumjeti. Mislim da sam pokazao svoje nogometno znanje”, rekao je Pety nakon probnog rada u španskom gigantu.

Nema komentara:

Objavi komentar