petak, 11. svibnja 2012.

Figo:Atmosfera na Bernabeu u nedelju će biti veličanstvena


Luis Figo je posjetio fudbalere Real Madrida tokom jučerašnjeg treninga.Bivši igrač je osvojio jednu Ligu prvaka (2000), dva naslova lige (2001,2003) , jedan Interkontinentalni kup (2002) , jedan evropski Superkup (2002) i dva španska Superkupa (2002) tokom godina u klubu.


" Real Madrid je imao spektakularan niz u ligi i drago mi je što sam bio u prilici da uživam u takvoj godini.Uzimanje 100 poena bi bilo istorijski uspjeh i to dodatno motiviše ekipu, ali najvažnija stavr je da se osvoji naslov u ligi."

" Zadovoljstvo je ponovo sresti stare prijatelje i dobiti šansu da vidim trenera, koga sam sreo u Interu.Drago mi je da vidim bivše saigrače i ljude koji rade u klubu.Ja još uvijek radim za Inter u Italiji,ali sam odlučio posjetiti tim Reala kada sam već u Madridu."

" Real Madrid nastavlja da osvaja titule u ligi i to je najvažnije.Njihova sezona je bila spektakularna i oni postavljaju rekorde.Ovo je rezlutat odličnog rada."

" Cristiano Ronaldo igra na visokom nivou svake godine, pokazajući svoj kvalitet i obarajući rekorde.Vi ne možete reći kada će prestati.Njegove brojke su nevjerovatne.On igra u fantastičnom timu koji mu pomaže da obori mnogo rekorda i siguran sam da će postaviti još neke."

" Atmosfera  na Bernabeu u nedelju će biti fantastična, jer ekipa igra poslednji meč u sezoni.Siguran sam da će se tim i navijači zabaviti zajedno jer je atmosfera na Bernabeu uvijek veličanstvena."


Nema komentara:

Objavi komentar